Turngruppa søker nye trenere!

Postet av Jette Bekkestad Anholt den 3. Jun 2020

Vi søker etter trener til Gymnastikk- og Breddepartiene 7-18 år.

Søker må ha kjennskap til Norges Gymnastikk og Turnforbunds konsepter

Idrettens grunnstige 1  og 2 og Salto. Man bør også kunne lage et oppvisningsprogram.

Gjennom øvelsene får barna utvikle koordinasjon, muskelstyrke, hurtighet, bevegelighet, rytme og evnen til å orientere i rommet, både individuelt og i samarbeid med andre. Salto er et opplærings- og aktivitetstilbud for barn og ungdom, og en videreføring av idrettens grunnstige. Oppvisningsprogram  benyttes til stevne- og oppvisningsaktiviteten i fylket, jule-og sommershow i egen forening.

Videre trenger vi trener til 4-6 år, her benyttes Gymlek og Idrettens Grunnstige. I konseptet Gymlek kombineres gymnastikkens grunnelementer med lek. Dette gir barn allsidig bevegelsestrening og stimulering av grunnmotoriske ferdigheter.

Vi trenger deg fra høsten 2020!

Vi har trening på tirsdager.

Vi kan tilby deg et godt miljø.

Vi tilbyr deg gratis kurs.

Vi tilbyr deg en liten godtgjørelse (dette er frivillig arbeid).

Vi vil høre fra deg med det samme, sommeren går fort, og vår høstsesong starter opp 25. august!

Ring oss eller mail oss!

Mobil:         980 21 377 (leder)

Mail:           hofturn@gmail.com eller j-anholt@online.no